Slik gjør du:

Ved hvert produkt kan du under "Fast levering" velge det ukeintervallet du ønsker fôret levert. Deretter legger du til produktet i kurven som normalt. Den første bestillingen din får du som innen et par virkedager, og deretter følger din faste levering f.eks. 6 uker etter. Ønsker du å endre dette intervallet kan du ganske enkelt endre dette inne på kontosiden din.

 

Fordeler:

  • Automatisk levering til døren i den mengden og det intervallet som passer deg.
  • Ingen bindinger eller problemer. Du kan alltid legge til fler produkter, ta pause, rykke eller avlutte abonnement ditt.
  • 10% kontantrabatt på abonnementsordret ditt
  • Gratis levering av tørrfôr til døren.

 

Vi sender deg en bekreftelse når du bestiller abonnementet ditt.

 


 


Betaling ved fast levering
Har du abonnement hos OLIVERS kan du kun betale med kort. Bruker du VISA Electron er det en betingelse at kortet er godkjent til både netthandel og gjentatte betalinger for å kunne begynne en abonnementsordning. Du kan sjekke med banken om ditt VISA Electron kan brukes.

Ved start av kortbetaling skal du taste inn kortnummer, utløpsdato og sikkerhetskode på betalingskortet du ønsker å benytte. Du gir OLIVERS Petfood tillatelse til å lagre betalingskortopplysningene via Pensio A/S og aksepterer at det er snakk om gjentatte betalinger.

Vi belaster deg med beløpet når den enkelte abonnementsleveringen sendes fra oss. I tilfellet av avslutning av abonnementet, ved ferie og annet, belastes ikke kortet. Avslutning av en abonnementslevering skal skje senest to virkedager før avreisedagen - dvs. den dagen vi sender dine varer.

Det er ditt ansvar som kunde å sikre at kortet er gyldig og oppdatert. Får du nytt kort må du huske å oppdatere kortopplysningene på kontoen din hos OLIVERS. Når du vil endre kortopplysningene dine blir det aktuelle abonnementet ditt slettet og et nytt opprettet som du skal godkjenne med de nye kortopplysningene.

Så lenge OLIVERS Petfood ikke kan gjennomføre en betaling ut fra gitte kortopplysninger vil abonnementet bli satt i bero, og du vil motta en notifikasjon pr. mail. Abonnementet gjenopptas når en oppdatering av kortopplysningene har funnet sted. Dette gjelder uansett årsaken til at betalingen ikke kunne gjennomføres.

 

Har du spørsmål er du alltid velkommen til å kontakte kundeservicen vår på

Mail: kundesenter@olivers.no , Telefon: 43 64 13 64